Värin mittauslaite + ohjelmisto + tuki = kaikinpuolinen huolettomuus.
HunterLab Service & Support – Asiakaskeskeistä, nopeaa ja ainutlaatuista.
HunterLab Europe tiimi tarjoaa sinulle asiantuntevaa ja ystävällistä tukea alkuperäisestä tiedustelusta aina ostoon asti ja sen jälkeen. Voit hyötyä lyhyistä vasteajoista, räätälöidyistä ratkaisuista, kokeneiden sovellusinsinöörien laadukkaista neuvoista ja ainutlaatuisesta tuesta puhelimitse, verkossa tai paikan päällä.
Tämä luo turvallisuutta, ja juuri se tekee eron.
Otamme sinua kädestä kiinni
Tuki toteutuksessa ja mittauksissa.
Päivitykset
Pidämme laitteesi ajan tasalla.
Turvallinen etähuolto
HunterLabin värimetriikka-asiantuntijat vain napsautuksen päässä.
Huolto
Tärkeä rakennuspalikka työnkulussa:
Huolto ja kalibrointi tasaisen laadun varmistamiseksi.
Suosittelemme vuosittaista huoltoa kaikille spektrofotometreillemme. Huoltoteknikkomme tulevat tiloihisi tai voit lähettää laitteesi meille. Vakiohuoltopakettiin kuuluu kuluvien osien vaihto, kattava toimintatesti ja huoltoa dokumentoiva testiraportti. Pyynnöstä voimme suorittaa myös muita pätevöintejä.
Laadimme mielellämme tarpeisiisi ja budjettiisi räätälöidyn palvelusuunnitelman.
Sinun etusi
Säännölliset tarkastukset meidän tiloissamme tai sinun tiloissasi varmistavat, että saat nopeat ja luotettavat väritulokset koko tuotantoprosessin ajan.
- Vähemmän asiakasvalituksia
- Parempi tuotteiden laatu
- Jätteiden vähentäminen
- Tehokkuuden lisääminen
- Toimipaikkarajat ylittävä tuotanto samoilla tavoitearvoilla
- Värin objektiivinen viestintä
Korjaus
Saamme laitteesi takaisin toimintakuntoon.
HunterLabin värimittalaitteet ovat kestäviä ja ehdottoman luotettavia. Jos korjaus kuitenkin on tarpeen, huoltoasiantuntijamme varmistavat, että HunterLab-spektrofotometrisi toimii jälleen mahdollisimman tehokkaasti ja tarkasti.
Ota yhteyttä meihin kaikissa tapauksissa, olipa kyseessä korjaus, huolto tai vianmääritys.
Sertifioitu palvelu
HunterLabin sertifioitu huoltopalvelu voi tarjota aidot osat ja hyväksytyt korjausdiagnostiikat, joita laitteesi tarvitsee toimiakseen optimaalisesti.
Diagnoosi
Useimmissa tapauksissa sinun tarvitsee vain lähettää laitteesi meille (ilmoita siitä etukäteen puhelimitse tai sähköpostitse), teemme diagnoosin ja lähetämme sen korjattuna takaisin muutaman päivän kuluessa (erityisiä lisävarusteita ei välttämättä tarvita).
Korvaava/lainauslaite
Tarvitsetko korvaavan laitteen korjauksen ajaksi? Ei ongelmaa! Ota meihin yhteyttä, niin pyrimme tarjoamaan sinulle lainalaitteen.
Etäkäyttötuki
Tukea tarvitsemallasi tavalla. Nopea ja turvallinen.
Turvallisen etäyhteyden avulla HunterLab-värimittauslaitteeseesi tukemme asiantuntijat voivat olla suoraan yhteydessä sinuun ja mittauslaitteeseesi. Sisäänrakennettujen chat- ja tiedostonsiirto-ominaisuuksien avulla voimme auttaa sinua sovelluskysymyksissä sekä monimutkaisemmissa tehtävissä, kuten ohjelmisto- ja laiteohjelmistopäivityksissä ja laitteen suorituskyvyn validoinnissa.
Nopea, helppo ja mutkaton etähuolto. Aeros®-, Agera® – ja Vista®-spektrofotometreissämmeon mahdollisuus verkkopohjaiseen asiakastukeen. Voimme suostumuksellasi muodostaa yhteyden laitteeseesi vaatimustenmukaisella tavalla ja auttaa sinua etänä diagnostiikassa, ohjelmistopäivityksissä tai käyttäjäkoulutuksessa. HunterLabin etäkäyttötuki (RAS) sisältyy ensimmäisen vuoden ajan, kun ostat jonkin laitteista (Aeros®, Agera® tai Vista®).
HunterLab maailmanlaajuisesti:
-
Eurooppa / Lähi-itä / Afrikka
HunterLab Europe GmbH
-
Dr.-August-Einsele-Ring 15
82418 Murnau
-
+49 8841 9464
-
Pääkonttori, Pohjois-/ Etelä-Amerikka
Hunter Associates Laboratory, Inc.
-
11491 Sunset Hills Road
Reston, VA 20190-5280
-
+1 571 470 6028
-
Aasian ja Tyynenmeren alue
HunterLab Asia Limited -
Asunto E, 13F Leahander Centre,
28 Wang Wo Tsai Street,
Tsuen Wan,
New Territories,
Hong Kong, Hong Kong. -
+852 2406 1723
Suora yhteytesi teknikoihimme:
Täytä alla oleva lomake, niin autamme sinua mahdollisimman nopeasti (myös viikonloppuisin ja juhlapyhinä).